Garanciális ügyintézés
1 év garanciát nyújtunk szolgáltatásainkra
Garanciális ügyintézés
Munkamódszerünk alapján az adott épület összes olyan helységében, ahol a cégünk szakemberei által végzett munkák folytak, az általunk elvégzett javítások esetén minden nyílászáróról külön műszaki lap készül, melyek tartalma számítógépes adatbázisunkba kerül.
Ezek a műszaki dokumentációk tartalmazzák az adott nyílászáró fajtáját, anyagát, működtető vasalatának típusát, a felméréskor feltárt és megállapított meghibásodást, illetve a szükséges alkatrészeket és a javítás módját.
A garanciális ügyintézés és a pontos beazonosítás felgyorsítása miatt Öntől a következő adatokat fogjuk elkérni.
Az Ön neve:
A javítás helyszíne:
A javítás dátuma:
A javításkor, az írásbeli árajánlaton szereplő ESET száma:
Az Ön jelenlegi napközbeni elérhetősége:
Ez biztosítja a gyors visszakeresést és a korrekt garanciális ügyintézés lehetőségét.
A bejelentést követően előkeressük a szükséges műszaki dokumentációkat és lehetőség szerint azonnal, vagy mielőbbi visszahívást követően beazonosítjuk Önnel a javítás előzményeit és megbeszéljük a kijavítás időpontját, vagy más, Önnek megfelelő garanciális megoldásokat.
A 16/1976. (VI.4.) MT; 151/2003. (IX.22) számú kormány rendelet alapján, a 20.000- Ft. feletti javításoknál automatikusan kiállítjuk a jótállási jegyet, de kérésére kisebb javításokhoz is természetesen jótállási jegyet adunk.
A fenti rendelet a javítási szolgáltatásokra 6 hónap garancia kötelezettséget ír elő.
Cégvezetésünk döntése alapján
az általunk végzett munkára
12 hónap
garanciát vállalunk!
Célszerű a gyors garanciális ügyintézés érdekében
közvetlenül a napi munka irányítóját hívni
Zahoránszky Zoltán
Divízió vezető
+36 20 363 3786
