Oldal kiválasztása
Gyakori kérdések az ablakjavítás témakörében

Gyakori kérdések – Kérdése van?

Reményeink szerint az alábbiakban megtalálja a választ

Az ügyfeleink által leggyakrabban feltett gyakori kérdések az ablakjavítás témakörében.

Ezeket a kérdéseket szedtük itt csokorba.

Amennyiben mégsem talál felmerülő kérdésére kielégítő választ, akkor kérjük, írjon nekünk érdeklődő e-mailt, amire a lehető legrövidebb időn belül válaszolunk, vagy hívja fel Ügyfélszolgálatunkat!

Mennyibe fog kerülni az ablakjavítás?

Mennyi a kiszállási költség?

Szakembereink egész Budapest területén kiszállási díj mentes végzik a felmérést.

Erre a Magyarországon forgalomban lévő sokféle vasalat és profil különbözőségei miatt van szükség.

Gyakori tapasztalatunk, hogy egy lakáson belül is többféle vasalat került beépítésre, így látatlanul munkát vállalni és árajánlatot adni szinte lehetetlen.

Az én ablakomban csak egy apró alkatrész törött el.
Ezt is vállalják?

Mi egy darab ablakhoz is kimegyünk, legyen az bármilyen kicsinek tűnő probléma is.

Annál is inkább, mert általában egy vasalat alkatrész azért törik el, mert az ablakszárny meglógott, így az alkatrészek nincsenek megfelelő pozícióban, becsukáskor, nyitáskor erőltetni kell a működést.

Az alkatrésztörés általában okozat, és legelőször ennek a kiváltó okát kell elhárítani, különben az újonnan beépített alkatrész is rövid időn belül eltörik.

Tudok-e átutalással fizetni?

Lakossági ügyfeleink nagy része készpénzzel fizet, így ez az első számú fizetési mód.

Brigádvezetőink (akik a számlázást intézik a helyszínen), a javítás befejezését követően, applikáció segítségével állítják ki a számlát és küldik el azonnal a megadott e-mail címre.

Azonban, aki nem rendelkezik e-mail címmel, annak továbbra is a hagyományos, papír alapú számlát tudjuk adni.

Általában nem zárkózunk el az átutalásos fizetési módtól sem.

Ebben az esetben is az utalás és a számlázás, közvetlenül a munka befejezését követően történik.

Ettől eltérő, több napos fizetési határidő csak külön megegyezés alapján lehetséges.

Annyi baj van a műanyag ablakommal,
hogy talán legjobb lenne kicserélni?

Ne tegye!

A műanyag profilból készült nyílászárók az esetek nagy részében tökéletesen javíthatóak.

Rendszeresen javítunk 18-20 éves műanyag ablakokat, amelyek a vasalat alkatrészek elöregedése miatt nem zárnak megfelelően.

Ennek megfelelő kijavítása után az ablak még hosszú ideig használható.

El kell vinni az ablakszárnyat a javításhoz?

Nem, semmilyen esetben sem!

Minden esetben a probléma helyszínén javítunk.

Ha a kinti hőmérséklet alacsony, a javítás idejére az ablakra kívülről fóliatakarást teszünk.

Nem kell félni attól, hogy kihűl a lakás

A javítás ideje alatt semmilyen hőveszteség nem keletkezik az otthonunkban.

Hogyan intézzem a káresetet a biztosítóval?

Mielőtt bármit tenne, azt tanácsoljuk, vegye fel a kapcsolatot saját biztosító társaságával, illetve annak telefonos ügyfélszolgálatán.

A biztosítási kötvény általában minden fontos részletet tartalmaz, de hasznos lehet, ha tájékozódik az ügyintézéssel kapcsolatban.

Általában megszabott határidő áll rendelkezésre a káreset megtörténtétől,a káresemény bejelentésére (legtöbbször 8 nap, de biztosítónként változhat), és magára a javításra (ez általában egy év, de ez a határidő is biztosítónként változhat).

Egyéb fontos feltételek is befolyásolhatják még ezen kívül a kárrendezést, ezért a biztosító társaságtól, vagy a biztosítási kötvénytől függően változhatnak a tennivalók.

Fontos, hogy a javítási munkánk megrendelését és elvégzését követően a számlát annak a személynek a nevére kérje majd kiállítani, akinek a nevére a biztosítás szól (ő a biztosított).

Üvegtörés esetén gyakran előfordul, hogy a társasház biztosítása áll helyt, ezért ilyenkor fontos, hogy előre tájékozódjon a közös képviselőnél a társasház pontos számlacíméről.

Betörés utáni javítás esetén, mindig hivatalos árajánlatot készítünk Önnek a műszaki felmérés után, amit az Ön által megadott e-mail címre küldünk.

Ezt az ajánlatot tudja továbbküldeni Ön a biztosítójának.

Amennyiben a biztosítója elfogadja az ajánlatot, csak ezután érdemes az ajánlatban foglalt javítást elvégeztetni.

A javítás után Ön nekünk fizet készpénz fizetési számla ellenében.

Majd ezt követően a számlát kell végül a biztosító társaságnak benyújtania, hogy hozzájuthasson a kifizetett összeghez.

Azonnal meg is javítják a hibás nyílászáróimat?

Az esetek nagy többségében ez nem megvalósítható

Egyrészt azért, mert olyan sokféle típusú és márkájú alkatrész lehet az Ön nyílászárójában, amit a javításhoz, cseréhez első lépésben be kell azonosítani.

Vagyis több tízezer alkatrész közül kiválasztani azt, vagy azokat a konkrét alkatrészeket, amik az adott nyílászáróhoz szükségesek.

Másrészt a nyílászáró javításához legtöbb esetben le kell szerelni az ablak-, vagy ajtószárnyat.

Ezt legalább két szakember kell, hogy végezze a balesetek megelőzése és az Ön értékei (lakásberendezési tárgyai, és maga a nyílászáró épségének) védelme érdekében.

Ezért első lépésben egy műszaki felmérést végzünk (Budapest területén kiszállási díj mentesen), ennek alkalmával adunk Önnek javaslatot a javítás módjára, és erről árajánlatot írásban.

Mekkora zajjal jár a javítás?

A legtöbb esetben egyáltalán nem jár nagyobb zajjal.

Munkatársaink a javítás során kéziszerszámokat használnak (fúrógép, csavarbehajtó, kézifűrész, stb.), nagy teljesítményű és zajos gépeket nem.

Ha a családjában például kisbaba van, akinek az alvásidejéhez alkalmazkodni kell, akkor kérjük, ezt jelezze felénk, és olyan időpontot igyekszünk keresni a javításra, ami nem esik bele a baba pihenőidejébe.

A téli hónapokban is érdemes javíttatni?

Nem fog kihűlni a lakás?

A téli hónapokban sem áll le a szerviz.

A szerviz folyamatos, a javításokat egész évben vállaljuk.

Télen az ablaknyílást kívülről lefóliázzuk, ha a javításhoz az ablakszárnyat le kell venni.

A lakás nem hűl ki!

Szerelőink cipővédővel lépnek a lakásba, így nem kell félni, hogy beviszik a hólét, latyakot, sarat.

Ablak javítás hidegben - Gyakori kérdések az ablakjavítás témakörében

A redőny javítását is vállalják?

Teljesen logikusan felmerülő Gyakori kérdések kategóriájába tartozó felvetés.

Hiszen a redőny is az ablakon van, de az nem az ablak része.

Ennek ellenére az egy teljesen más szakma, más alkatrészek és szerszámok, másféle szakismeretek szükségesek hozzá.

Mi magát a nyílászárót javítjuk, redőnyt, szúnyoghálót és más árnyékolástechnikai berendezéseket nem.

Ehhez a feladatkörhöz tartozik a redőny gurtni csere is, ami szintén nem tartozik a tevékenységi körünkbe.

Redőny, reluxa, szúnyogháló, spaletta, és egyéb eszközök javításához javasoljuk, árnyékolástechnikai szakember, „redőnyös” megkeresését.

Mekkora felfordulással, piszokkal jár a javítás?

Mi nem csinálunk Önnél rendetlenséget,
nem forgatjuk fel a lakását, és piszkot sem hagyunk magunk után.

Minden esetben úgy vigyázunk az Ön értéktárgyaira, és lakása rendjére, mintha az a sajátunk lenne.

Kollégáink – már a műszaki felmérés alkalmával is – cipővédőt használnak, így nem hordunk be az utcáról sarat, havat, egyéb szennyeződéseket.

A munkavégzés során saját munkaszőnyegeinket terítjük le, ezeken helyezzük el a szerszámokat, alkatrészeket, stb.

A munka befejeztével a csomagolóanyagot, hulladékot összeszedjük, nem kell utánunk nagytakarítást végeznie.

Tetőablak javítását is elvégzik?

Szintén ez is a logikusan felmerülő Gyakori kérdések kategóriájába tartozó felvetés.

Hiszen a tetőablak is ablak csak az épület tető síkjában van.

Ezeknek a speciális szerkezeteknek a telepítése, illetve szakszrű javítása vagy karbantartása szintén egy teljesen más szakma, más alkatrészek és szerszámok, másféle szakismeretek szükségesek hozzá.

Mi a homlokzati, tehát a függőlegesen beépített nyílászárókat javítjuk, ami természetesen lehet a tetőtérben is viszont tetőablakot és kihajtható tetőerkély berendezéseket nem.

A tetőablakok javításához javasoljuk, a gyártók, például a Velux, Roto, vagy Schidler cégek országos szerviz hálózatához tartozó szakember, felkeresését.

Nekem nagyon régi fa ablakom van.
Ezt is meg tudják javítani?

A hagyományos, régi nyílászárók, amik még egyrétegű üveggel készültek, más módszerekkel javíthatók, mint a modern nyílászárók.

Az alapvető különbség a kettő között, hogy a hagyományos nyílászárók javítása elsősorban asztalosipari szakmunka (gyalulás, passzítás).

Viszont a modern, hőszigetelő üveges szerkezetek javítása alapjában véve gépészeti szerelés.

Budapesten, a főleg 80-100 éve műemléki jellegű épületekben található, Kapcsolt Geréb tokos, vagyis szimpla üveges nyílászárók javításához, illetve üveg cseréjéhez épület asztalos szakembert kell keresnie.

A 60-as, 80-as években épült, jellemzően lakótelepi fa nyílászárók, az úgynevezett Tessauer ablakok, amelyek mozgó szárnyai nagy csavarokkal voltak összefogatva, így a háziasszonyok rettenetesen utálták az ablaktisztítás nehézségei miatt.

Ezen nyílászárók esetében is – ugyanúgy mint a gerébtokos ablakok esetén – vagy a komplett nyílászáró cserét vagy az esetleges javításukhoz, szintén asztalos szakember megkeresését javasoljuk.

Milyen hosszú a vállalási határidő?
Leggyorsabban mikor tudják elvégezni?

Sokszor felvetett, gyakori kérdések kategóriájába tartozó felvetés, ám ez több tényezőtől is függ:

  • Az Ön időbeosztásától;
  • A javításhoz szükséges alkatrészek beszerzési idejétől;
  • Szezonálisan az elvállalt megrendelések számától.

Biztosíthatjuk, hogy a lehető legrövidebb időn belül igyekszünk megoldani az Ön problémáját!

Azonban a már elvállalt munkák előre megbeszélt időpontjait mindenképp betartjuk, és egészen biztos, hogy Önnél is a megbeszélt időben fogunk érkezni.

Hogyan készüljek fel a javítási munkákra?

Hasznos, ha a telefon, aminek számát megadta nekünk, be van kapcsolva.

Előfordult már, hogy nem működött a kaputelefon, s így kollégáink nem tudtak bejutni az adott lépcsőházba.

Ha ilyenkor a telefonja is ki van kapcsolva, illetve le van halkítva, akkor bármennyire is szeretnénk, nem tudunk Önnél megjelenni az Önnel előre leegyeztetett időpontban.

Azt megköszönjük, ha például a virágokat, dísztárgyakat, családi emlékeket lerámolja az ablakpárkányról.

Így gyorsabban hozzá tudunk kezdeni a javításhoz.

Önnek nincs más teendője, mint otthon tartózkodni a megbeszélt időpontban, és a javítás végeztével számlánk ellenében fizetni.

Ha egyéb, gyakori kérdések témájú problémája van, küldjön érdeklődő e-mailt!

Ügyfélszolgálatunk a kitöltött űrlap megérkezése után tájékoztatást ad az Ön által feltett gyakori kérdések témájú érdeklődéséről.

Üzenet küldés

Üzenet küldés

Kérjük vegye figyelembe, hogy szaktanácsot és műszaki segítséget az egész ország területén tudunk nyújtani,
azonban a nyílászáró javítási tevékenységeinket kizárólag Budapesten és környékén vállaljuk.

Kérjük, adja meg a kedves nevét!
Amin napközben el tudjuk érni Önt
Kérjük, működő e-mail címet adjon meg!
Település: *
Kérjük, válasszon!
Kérjük, írja be a címét.
Kérjük, írja le kérését, kérdését, problémáját!
Kérjük, hogy pipálja ki az Adatkezelési Tájékoztató elfogadását!
Adatkezelési Tájékoztató megtekintése

Kérjük adjon meg minden adatot !

Az Elküldöm gomb megnyomásával megkapjuk üzenetét.

Munkatársunk hamarosan válaszol Önnek.

Kérjük, hogy kattintson az üres négyzetre!
Sending

Ügyfélszolgálat, konkrét válaszok azonnal

Kattintással közvetlenül hívható

06 20 333 9226    06 1 788 2301

További referenciák, esetleírások