Oldal kiválasztása

Gyakori kérdések

Ügyfeleink által gyakran feltett kérdések, és az azokra adott válaszok

Gyakori kérdések

Kérdése van? Reményeink szerint itt megtalálja a választ

Az ügyfeleink által leggyakrabban feltett kérdéseket szedtük itt csokorba.

Amennyiben mégsem talál felmerülő kérdésére kielégítő választ, kérem, írjon nekünk érdeklődő e-mailt, amire a lehető legrövidebb időn belül válaszolunk, vagy hívja Ügyfélszolgálatunkat!

 Mennyibe fog kerülni az ablakjavítás? Mennyi a kiszállási költség?

Szakembereink egész Budapest területén díjmentesen végzik a felmérést.
Erre a Magyarországon forgalomban lévő sokféle vasalat és profil különbözőségei miatt van szükség.
Gyakori tapasztalatunk, hogy egy lakáson belül is többféle vasalat került beépítésre, így látatlanul munkát vállalni és árajánlatot adni szinte lehetetlen.

 Az én ablakomban csak egy apró alkatrész törött el. Ezt is vállalják?

Mi egy darab ablakhoz is kimegyünk, legyen az bármilyen kicsinek tűnő probléma is.
Annál is inkább, mert általában egy vasalat alkatrész azért törik el, mert az ablakszárny meglógott, így az alkatrészek nincsenek megfelelő pozícióban, becsukáskor, nyitáskor erőltetni kell a működést.
Az alkatrésztörés általában okozat, és legelőször ennek a kiváltó okát kell elhárítani, különben az újonnan beépített alkatrész is rövid időn belül eltörik.

 El kell vinni az ablakszárnyat a javításhoz?

Nem!

Minden esetben a helyszínen javítunk.
Ha a kinti hőmérséklet alacsony, a javítás idejére az ablakra kívülről fóliatakarást teszünk.

Nem kell félni attól, hogy kihűl a lakás

A javítás ideje alatt semmilyen hőveszteség nem keletkezik az otthonunkban.

 Annyi baj van a műanyag ablakommal, hogy talán legjobb lenne kicserélni…?

Ne tegye!

A műanyag profilból készült nyílászárók az esetek nagy részében tökéletesen javíthatóak.
Rendszeresen javítunk 18-20 éves műanyag ablakokat, amelyek a vasalat alkatrészek elöregedése miatt nem zárnak megfelelően.
Ennek megfelelő kijavítása után az ablak még hosszú ideig használható.

 

A téli hónapokban is érdemes javíttatni? Nem fog kihűlni a lakás?

A téli hónapokban sem áll le a szerviz.

A szerviz folyamatos, a javításokat egész évben vállaljuk.
Télen az ablaknyílást kívülről lefóliázzuk, ha a javításhoz az ablakszárnyat le kell venni.

A lakás nem hűl ki!

Szerelőink cipővédővel lépnek a lakásba, így nem kell félni, hogy beviszik a hólét, latyakot, sarat.

 Hogyan intézzem a káresetet a biztosítóval?

Mielőtt bármit tenne, azt tanácsoljuk, vegye fel a kapcsolatot saját biztosító társaságával, illetve annak telefonos ügyfélszolgálatán.

A biztosítási kötvény általában minden fontos részletet tartalmaz, de hasznos lehet, ha tájékozódik az ügyintézéssel kapcsolatban.
Általában megszabott határidő áll rendelkezésre a káreset megtörténtétől,a káresemény bejelentésére (legtöbbször 8 nap, de biztosítónként változhat), és magára a javításra (ez általában egy év, de ez a határidő is biztosítónként változhat).
Egyéb fontos feltételek is befolyásolhatják még ezen kívül a kárrendezést, ezért a biztosító társaságtól, vagy a biztosítási kötvénytől függően változhatnak a tennivalók.
Fontos, hogy a javítási munkánk megrendelését és elvégzését követően a számlát annak a személynek a nevére kérje majd kiállítani, akinek a nevére a biztosítás szól (ő a biztosított).
Üvegtörés esetén gyakran előfordul, hogy a társasház biztosítása áll helyt, ezért ilyenkor fontos, hogy előre tájékozódjon a közös képviselőnél a társasház pontos számlacíméről.
Betörés utáni javítás esetén, mindig hivatalos árajánlatot készítünk Önnek a műszaki felmérés után, amit az Ön által megadott e-mail címre küldünk.
Ezt az ajánlatot tudja továbbküldeni Ön a biztosítójának.
Amennyiben a biztosítója elfogadja az ajánlatot, csak ezután érdemes az ajánlatban foglalt javítást elvégeztetni.
A javítás után Ön nekünk fizet készpénz fizetési számla ellenében.
Majd ezt követően a számlát kell végül a biztosító társaságnak benyújtania, hogy hozzájuthasson a kifizetett összeghez.

Tudok-e átutalással fizetni?

Brigádvezetőink (akik a számlázást intézik a helyszínen), készpénz fizetési számlatömbbel vannak ellátva, átutalási számlával nem.
Lakossági ügyfeleink nagy része készpénzzel fizet, így ez az első számú fizetési mód.
Általában nem zárkózunk el az átutalásos fizetési módtól, de erről minden esetben előre meg kell állapodnunk, hogy fel tudjunk rá készülni.
Lakossági szolgáltatás körében azonnali átutalásra van lehetőség, amennyiben ezt Ön előre kéri, jelzi nekünk telefonon, vagy a megrendelés alkalmával.

 Azonnal meg is javítják a hibás nyílászáróimat?

Az esetek nagy többségében ez nem megvalósítható.

Egyrészt azért, mert olyan sokféle típusú és márkájú alkatrész lehet az Ön nyílászárójában, amit a javításhoz, cseréhez első lépésben be kell azonosítani.
Vagyis több tízezer alkatrész közül kiválasztani azt, vagy azokat a konkrét alkatrészeket, amik az adott nyílászáróhoz szükségesek.
Másrészt a nyílászáró javításához legtöbb esetben le kell szerelni az ablak-, vagy ajtószárnyat.
Ezt legalább két szakember kell, hogy végezze a balesetek megelőzése és az Ön értékei (lakásberendezési tárgyai, és maga a nyílászáró épségének) védelme érdekében.
Ezért első lépésben egy műszaki felmérést végzünk (Budapest területén díjmentesen), ennek alkalmával adunk Önnek javaslatot a javítás módjára, és erről árajánlatot írásban.

 Mekkora zajjal jár a javítás?

A legtöbb esetben nem jár nagyobb zajjal.

Munkatársaink a javítás során kéziszerszámokat használnak (fúrógép, csavarbehajtó, kézifűrész, stb.), nagy teljesítményű és zajos gépeket nem.
Ha a családjában például kisbaba van, akinek az alvásidejéhez alkalmazkodni kell, akkor kérjük, ezt jelezze felénk, és olyan időpontot igyekszünk keresni a javításra, ami nem esik bele a baba pihenőidejébe.

 

A redőny javítását is vállalják?

Teljesen logikusan felmerülő kérdés, hisz a redőny is az ablakon van, de az nem az ablak része.
Ennek ellenére az egy teljesen más szakma, más alkatrészek és szerszámok, másféle szakismeretek szükségesek hozzá.
Mi magát a nyílászárót javítjuk, redőnyt, szúnyoghálót és más árnyékolástechnikai berendezéseket nem.
Redőny, reluxa, szúnyogháló, spaletta, és egyéb eszközök javításához javasoljuk, árnyékolástechnikai szakember, “redőnyös” megkeresését.

 

Mekkora felfordulással, piszokkal jár a javítás?

Mi nem csinálunk Önnél rendetlenséget, nem forgatjuk fel a lakását, és piszkot sem hagyunk magunk után.
Minden esetben úgy vigyázunk az Ön értéktárgyaira, és lakása rendjére, mintha az a sajátunk lenne.
Kollégáink – már a műszaki felmérés alkalmával is – cipővédőt használnak, így nem hordunk be az utcáról sarat, havat, egyéb szennyeződéseket.
A munkavégzés során saját munkaszőnyegeinket terítjük le, ezeken helyezzük el a szerszámokat, alkatrészeket, stb.
A munka befejeztével a csomagolóanyagot, hulladékot összeszedjük, nem kell utánunk nagytakarítást végeznie.

 

 Milyen hosszú a vállalási határidő? Leggyorsabban mikor tudják elvégezni?

Ez több tényezőtől is függ.:
  • Az Ön időbeosztásától;
  • A javításhoz szükséges alkatrészek beszerzési idejétől;
  • Szezonálisan az elvállalt megrendelések számától.
Biztosíthatjuk, hogy a lehető legrövidebb időn belül igyekszünk megoldani az Ön problémáját!
Azonban a már elvállalt munkák előre megbeszélt időpontjait mindenképp betartjuk, és egészen biztos, hogy Önnél is a megbeszélt időben fogunk érkezni.

 Hogyan készüljek fel a javítási munkákra?

Önnek nincs más teendője, mint otthon tartózkodni a megbeszélt időpontban, és a javítás végeztével számlánk ellenében fizetni.
Hasznos, ha a telefon, aminek számát megadta nekünk, be van kapcsolva.
Előfordult már, hogy nem működött a kaputelefon, s így kollégáink nem tudtak bejutni az adott lépcsőházba.
Ha ilyenkor a telefonja is ki van kapcsolva, vagy le van halkítva, akkor bármennyire is szeretnénk, nem tudunk Önnél megjelenni az Önnel előre leegyeztetett időpontban.
Azt megköszönjük, ha például a virágokat, dísztárgyakat, családi emlékeket lerámolja az ablakpárkányról.
Így gyorsabban hozzá tudunk kezdeni a javításhoz.

Ügyfélszolgálat, konkrét válaszok azonnal:

06 20 333 9226 06 1 788 2301
Üzenet küldés
Kérem, írja le kérését, kérdését, problémáját!
Kérem, kattintson az üres négyzetre!
Sending