Ablakszerviz a címlapon – Riport
Magyar Üzleti Világ magazin – Címlapon cégünk műszaki vezetője
A Magyar Üzleti Világ magazin 2014 évi 2. számának címlapjára Kis Sándor, cégünk műszaki vezetője portréja került a vele készült interjú kapcsán.
A tartalmas kiadvány negyedévenként jelenik meg.
Kedvcsináló az említett szám tartalmából
ÉRTÉK ORIENTÁLT ÜZLETEMBEREK
- A közös üzlet csak hab a tortán
- Mi a Lipóti Pékség sikerének a titka?
- Elaprózódott a mai magyar kisvállalkozói kör
- Ahol a sikeres vállalkozók segítik a kezdőket
ÜZLETI KAPCSOLATÉPÍTÉS
- Mi történik, amikor 70 cégvezetőt „összezársz” egy egész napra?
- Ahol bizalom van, ott köttetnek a legjobb üzletek
- Így születnek az üzleti barátságok
- Több tudás, jobb eredmény, kiválóbb cég
Az interjú tartalmából
Kis Sándor, az A-Z Ablakszerviz Kft. tulajdonosa évek óta erősíti az Üzleti Randi Klub csapatát.
Mi sem példázza ezt jobban annál, mint hogy már két Üzleti Megbízhatóság Díjat is a magáénak tudhat, idén pedig a klubtagok szavazatai alapján Ő nyerte el a fődíjat.
Mit jelent számodra az üzleti megbízhatóság?
Ezt nagyon könnyen meg tudom fogalmazni: az üzleti megbízhatóság számomra az adott szó megtartását jelenti. Iparos emberként talán valamelyest nehezebb dolgom van az előítéletekkel kapcsolatban, nehezebben bíznak meg egy iparosban az emberek.
A munkatársaimmal egyaránt arra törekszünk, hogy megbízhatóak, hitelesek legyünk.
Ha valamit mondunk,, akkor az úgy is van, betartjuk ígéreteinket, valós dolgokat állítunk, mindig megtartjuk a szavunkat.
Mit jelent számodra az Üzleti Randi Klub?
Egyértelműen azért vagyok itt már évek óta, mert a klub egy nagyszerű lehetőséget jelent számomra.
Lehetőséget arra, hogy a mindennapi munkából kiszakadjak, sikerüljön kapcsolatokat építeni, egészen más gondolkodású embereket megismerni.
Ez egy nagyon fontos dolog a számomra, és mindezt ezúton is köszönöm a klub vezetőinek.
Az, hogy létrejönnek közös üzletek, már csak hab a tortán.
Mit gondolsz, miért Rád szavaztak a legtöbben a klubtársaid?
Őszintén szólva, nem is értem, hogy miért pont rám szavaztak, fel sem fogtam még ennek a súlyát.
Cégvezetőként és magánemberként is sokat jelent számomra, hogy nagyon sok segítséget kapok itt, a klubban.
Akár egyszerű beszélgetések formájában is rengeteg hasznos információhoz lehet jutni.
Többek között azért vagyok itt, hogy nálam okosabb emberektől kapjak tanácsokat a cégvezetéshez.
Igyekszem nem visszaélni azzal, hogy klubtagként mennyi ingyenes információt kapok meg a klubtársaimtól.
Onnantól, hogy átlép egy általam megszabott határt ez a segítségnyújtás, inkább már üzleti partnerként tekintek rájuk, és amit pedig később megrendelek, azt ki is fizetem a szakértőknek.
Mondhatni nem ismerem a tartozás fogalmát, nem szerepel a szótáramban, egyszerűen nem értem azt, hogy egy kézfogás, egy megegyezés után később hogyan lehetnek problémák a fizetéssel.
Nem hiszem, hogy ez akkora mérföldkő lenne, de talán ez is hozzájárult ahhoz, hogy rám szavaztak a legtöbben.
Ablakszerviz a címlapon – cikk
Az interjút készítette: Németh Dóra
www.uzleti-vilag.hu
Ügyfélszolgálat, konkrét válaszok azonnal
Kattintással közvetlenül hívható
Ha kérdése van, küldjön érdeklődő e-mailt!
Ügyfélszolgálatunk a kitöltött űrlap megérkezése után tájékoztatást ad az Ön által feltett kérdésekről.
Korábbi ügyfeleink írták e-mailben
„Tisztelt Ablakszerviz csapat!
Egy elégedett ügyfélként írom soraimat.
Csak csodálkozom, hogy mindenben a legnagyobb precizitásra törekszenek: a megbeszélt időpontban jönnek, a lakásba való belépés előtt minden kollégájuk egyszer használatos cipővédőt vett fel, nehogy bármilyen szennyeződést behozzanak.
A toló-bukó ajtó állapotfelmérése és karbantartása rendkívül gyorsan és szakszerűen történt.
Ehhez az ajtót le kellett fektetni, melyhez Önök külön szőnyeget hoztak is, elkerülendő a padló esetleges sérülését.
Az ajtó beállítását a legnagyobb precizitással végezték, hogy minden derékszögű, egyenletes takarású és könnyen záródó legyen.
Minden többször visszaellenőriztek, majd mikor mindent rendben találtak, akkor megmutatták a helyes működtetést, illetve arra is tanácsot adtak, hogyan lehet a zárszerkezetnek segíteni nyitáskor és záráskor, elkerülendő a felesleges kopásokat és töréseket.
Nagyon jó ötletnek tartom és meg is rendeltem azon szolgáltatásukat, hogy évente jelentkeznek karbantartásra, mert ez szerintem elengedhetetlen egy nagymértékű, bonyolult mechanikájú szerkezetnél.
Összegezve, csak szuperlatívuszokban tudok beszélni az Önök munkatársainak felkészültségéről, munka-szeretetéről és igényességéről.
Gratulálok és köszönöm.
Tisztelettel”
További híreink