Új Roto továbbképzés 2013 Sopronban
2013-ban is részt vettünk a Roto Elzett Vasalatkereskedelmi Kft. továbbképzésén
Hazánk egyik legnagyobb nyílászáró vasalat gyártója, az Észak-magyarországi hatalmas üzemterülettel rendelkező Roto Elzett Vasalatkereskedelmi Kft.
A vasalat gyártó cég fontosnak tartja, hogy a forgalmazáson kívül, a speciális vasalati elemek működését, alkatrészeinek szakszerű cseréjét, javításának módozatait megismertesse a felhasználó partnereivel.
Ezért a gyár évente, speciális képzést nyújt azon partnereinek, akik a technológia változásait követve egyre magasabb műszaki tartalmú nyílászárókat tudnak majd előállítani, illetve ezek karbantartását, illetve szakszerű javítását elvégezni.
Hét kollégánk vett részt a Roto Elzett Vasalatkereskedelmi Kft. alkalmazástechnikusai által tartott képzésen, melyet speciálisan a szerviz cégek részére tartottak.
A több napos képzés keretében a „tanulóknak” megmutatják a gyártó sorokat.
Végig vezetik az érdeklődőket a gyártási folyamatok különböző lépésein, a nyers acéllemez beérkezésétől, a megmunkáláson keresztül, a modern felületkezelésen át az automatizált végszerelésig, illetve a készre csomagolásig és logisztikáig.
Megismertetik a különböző vasalat típusokat és ezek generációinak műszaki paraméter változatait.
A szakmai tanfolyam végén rengeteg dokumentációval látják el a továbbképzésre jelentkező szakembereket.
A későbbi felmerülő műszaki problémáik mielőbbi megoldásában is készségesen segítenek a gyár mérnökei.
A Műanyag Nyílászáró Szerviz vezetősége kiemelkedően fontosnak tartja az ilyen jellegű (magas szakmai színvonalon biztosított) továbbképzéseket, mert hivatalos szakképzés hiányában (álláspontunk szerint) így tudunk megfelelő szakember gárdával ügyfeleink rendelkezésére állni.
Ez úton is köszönjük a Roto Elzett Vasalatkereskedelmi Kft. cégének és kollégáinak a munkát, mellyel közös célunk elérése érdekében segítségünkre vannak.
Szinte működésünk kezdeteitől értékes és folyamatos műszaki segítséget nyújtanak cégünknek.
A jövőben is számítunk tanácsadásukra, és képzéseikre.
A továbbképzésben résztvevő munkatársaink:
Apa Balázs
Czakó Károly
Dorogi Gábor
Murányi Máté
Ha kérdése van, küldjön érdeklődő e-mailt!
Ügyfélszolgálatunk a kitöltött űrlap megérkezése után tájékoztatást ad az Ön által feltett kérdésekről.
„Tisztelt Ügyvezető Asszony,
Tisztelt Ügyvezető Úr!
Jelen levelünkkel néhány pozitív élményt szeretnénk megosztani Önökkel.
Nem tudom, hogy mérnek –e vevőelégedettséget, mert szeretnénk a céget, illetve kollégáikat dicséretben részesíteni.
Néhány mondatban megemlítem ennek okát:
Sajnos gond volt két nyílászárónkkal, így egy ismerősöm ajánlására hívtuk fel Önöket.
Már a probléma feltárása során is az Ablakszerviz munkatársai a megbeszélt időpontra érkeztek, írásbeli árajánlatot adtak, és ami apróságnak tűnik, de nagyon ritka, hogy a lábbelijükre cipővédő lábzsákot húztak.
Április 13.-a reggel 8 órára ígérték, hogy kijönnek és elhárítják a hibát.
A munkatársaik újból pontosan érkeztek, vigyáztak a rendre, tisztaságra és a megállapodott összeget kellett fizetnünk a javításért.
A nálunk járt munkatársak dicséretben részesülnek, bár gondoljuk – a cég történetét olvasva –, hogy egy nagyon jó csapat működik együtt, magas szakmai kompetenciával.
Teljesen egyetértünk a cég mottójával, ami nálunk ma reggel be is bizonyosodott;
”Amit érdemes csinálni,
Azt érdemes jól csinálni”
Lord Chesterfield
További sok sikert kívánunk Önöknek, illetve az Ablakszerviz egész csapatának, és a jövőben is őrizzék meg a magasan kvalifikált, kedves, megbízható munkatársaikat!
Tisztelettel:”
Ügyfélszolgálat, konkrét válaszok azonnal
Kattintással közvetlenül hívható
További híreink