Oldal kiválasztása

Cookie szabályzat – A honlapunkon elhelyezett Cookie-k leírása

Cookie szabályzat

Cookie szabályzat

Cookie-k (sütik) használatának szabályzata

Ez a Cookie szabályzat az A-Z Ablakszerviz.hu Kft. (székhelye: 1087 Budapest, Százados út 25-27/B 1/3, adószám: 24382456-2-42, cégjegyzékszám: 01-09-184376, a továbbiakban: „Ablakszerviz”) által működtetett weboldalak, cookie-jaira (sütijeire) vonatkozik.

1. Mi az a cookie?

A honlapunkon elhelyezett Cookie, egy kisméretű fájl, mely betűket és számokat tartalmaz, és ami a felhasználó számítógépén, mobiltelefonján vagy egyéb, internetes hozzáférést biztosító eszközén tárolható leírása.

A honlapunkon elhelyezett Cookie-k leírása, egy információ-csomag, amelyet az adott webszerver küld a böngészőnek, majd a böngésző visszaküld a szervernek minden, a szerver felé irányított kérés alkalmával.

A sütik „passzívak”, azaz nem tartalmaznak futtatható állományokat, vírusokat, illetve kémprogramokat (spyware), valamint nem férnek hozzá a felhasználó merevlemezének adataihoz.

2. Mire használhatóak a cookie-k?

Ezek a fájlok lehetővé teszik a felhasználó, internetezésre használt eszközének felismerését, és ezáltal a felhasználó igényeihez igazított tartalom megjelenítését.

A cookie-k a felhasználók számára egyszerűbb böngészést biztosítanak, és elősegítik, hogy az oldal üzemeltetője a felhasználók számára minél kényelmesebb szolgáltatásokat nyújtson.

Ezek közé tartoznak az online adatbiztonsággal kapcsolatos igények vagy a releváns reklámok.

Ugyanakkor, bizonyos – anonim – statisztikák elkészítéséhez is használhatóak, melyek értékes információkkal szolgálnak az üzemeltetőnek a felhasználók oldalhasználati szokásaival kapcsolatban.

A kapott statisztikai eredményeket felhasználva tudják az oldal szerkezetét és tartalmát az igényeknek megfelelően alakítani, mindezt a felhasználók névtelenségének megőrzésével.

3. A weboldalalak mire használják a cookie-kat ?

Egy látogatás során egy-egy weboldal a következő célokból helyezhet el cookie-kat a felhasználó internetezésre használt eszközén:

  • Böngészés-elemzés
  • Weboldal teljesítménymérés
  • Megfelelő szolgáltatások ajánlása
  • Geotargeting
  • Feliratkozási szokások mérése
  • A felhasználót nagy valószínűséggel érdeklő reklámok megjelenítése

4. Milyen típusú cookie-kat használunk?

Az Ablakszerviz kétféle sütit használ: időszakosat valamint állandót.

Az időszakosak az alkalmazás (böngésző) bezárásáig maradnak a felhasználó eszközén.

A cookie szabályzat soraiban foglalt, állandó cookie-k, a paraméterükben meghatározott ideig
(vagy manuális törlésükig) vannak jelen a felhasználó internetezésre alkalmas eszközén.

5. A cookie-k milyen személyes adatokat tartalmaznak?

A legtöbb cookie működéséhez semmilyen személyes adat nem szükséges.

Ennek megfelelően általában a cookie nem azonosítja az adott felhasználó személyét.

A cookie-k használata során összegyűjtött személyes adatok kizárólag olyan célból használhatók fel, hogy bizonyos funkciók használatát megkönnyítsék a felhasználó számára.

Ezek az adatok úgy tárolódnak, hogy azokhoz nem férhetnek hozzá jogosulatlan személyek.

6. A cookie-k törlése

A weboldalak eléréséhez használt böngészőprogramok, alapértelmezett esetben engedélyezik a sütik elhelyezését az internetes eszközre.

Ezek a beállítások (böngészőnként különböző módon) megváltoztathatók úgy, hogy a cookie-k automatikus kezelését a böngésző blokkolja, vagy minden esetben értesítse a felhasználót, ha az eszközre cookie-t küldtek.

A sütik kezelésére vonatkozó információk a böngésző beállításai között találhatóak.

Fontos azonban tudni, hogy a cookie-k használatának tiltása, illetve korlátozása negatívan befolyásolhatja az oldal bizonyos funkcióinak működését.

7. Miért fontosak a cookie-k a neten?

A  cookie szabályzat soraiban említett cookie-k, az internet hatékony működésében központi szerepet játszanak, mert hozzásegítik a felhasználókat a kényelmes böngészéshez, az általuk megismert igények és érdeklődési körök segítségével.

A cookie-k korlátozása, vagy tiltása lehetetlenné teheti bizonyos webes oldalak használatát.

A cookie-k korlátozása, vagy tiltása nem biztosítja, hogy a felhasználó többé ne kapjon online reklámokat, mindössze annyi lesz az eredménye, hogy a megjelenő reklámok nem veszik figyelembe a böngészési szokásait, így nem igazodnak igényeihez és érdeklődési köréhez.

Néhány példa a sütik használatára (melyekhez nem szükséges egy felhasználó azonosítása egy felhasználói felület segítségével):

  • A felhasználó igényeinek megfelelő tartalmak, szolgáltatások, termékek megjelenítése.
  • A felhasználó érdeklődési köre szerint összeállított ajánlatok küldése.
  • Jelszavak, belépési kódok, a felhasználó által gyakran használt oldalak megjegyzése.
  • Internetes tartalmakra vonatkozó gyermekvédelmi szűrők megjegyzése (family mode opciók, safe search funkciók).
  • Reklámok gyakoriságának korlátozása; vagyis egy reklám megjelenítésének számszerű korlátozása a felhasználó részére adott oldalon.
  • A felhasználó számára releváns reklámok megjelenítése.
  • Analitikai jellemzők mérése és optimalizálás. Egy weboldal forgalmának mérése, a letöltött tartalom vizsgálata, valamint annak meghatározása, hogy a felhasználó honnan érkezett a weboldalra (pl.: böngészőn keresztül, közvetlenül, más weboldalról, stb.).
    A weboldalak azért végzik ezeket a látogatottsági elemzéseket, hogy a felhasználók számára minél jobbá tegyék a saját oldalukat.

8. Biztonsággal, adatbiztonsággal kapcsolatos kérdések

A cookie-k nem vírusok!

A cookie-k egyszerű szöveg formátumot használnak, nem kódrészletekből állnak, és nem futtathatók, nem futnak automatikusan.

Így nem másolhatók és nem feleltethetők meg más hálózatokban az újrafuttatáshoz sem.

Mivel ezeket a funkciókat nem képesek ellátni, így nem tekinthetőek programoknak, vagy vírusoknak. A cookie-k használhatók negatív célokra is.

Mivel a felhasználó igényeire és navigálási előzményeire vonatkozó információkat tárolnak, így egy adott weboldalon akár spyware-ként is használhatók.

Ennek megfelelően számos vírusirtó és kém-kereső program a cookie-kat folyamatosan törlésre ítéli a különféle számítógép-átvizsgálási folyamatok (teljes rendszervizsgálat, ütemezett védelem, valós idejű védelem, stb.) során.

Általában a böngészőkben, olyan adatbiztonsági beállítások vannak, melyek lehetővé teszik adott oldalak által elhelyezett cookie-k ideiglenes elfogadását, azok érvényességi idejének meghatározása és automatikus törlése mellett.

Cookie Szabályzat – Egyéb biztonsági kérdések

Mivel a személyazonosság védelme fokozottan fontos és minden internetes felhasználó alanyi joga, ezért tudni kell, hogy a sütik használata során milyen jogos aggályok merülhetnek fel.

Mivel a cookie-kon keresztül folyamatosan áramlik az információ a weboldal és a böngésző között mindkét irányba, így ha egy támadó (hekker) beavatkozik az adatok továbbításába, úgy a süti által tárolt információk lekövethetőek.

Amennyiben a böngészés kódolatlan internet-elérési hálózaton keresztül történik (pl. megfelelő titkosítással nem rendelkező WiFi hálózat), úgy a támadás valószínűsége jelentősen megnő.

További – cookie-k felhasználásán alapuló – támadási felületet szolgáltathatnak a sütik szerver oldali beállítási hiányosságai.

Ha egy weboldal nem követeli meg a böngészőtől, hogy az kizárólag kódolt csatornán keresztül kommunikáljon, úgy a támadók ezt a biztonsági rést kihasználva információkat nyerhetnek ki a sütikből.

A támadók a kinyert adatokat más weboldalakhoz való, illetéktelen hozzáféréshez használhatják fel. Emiatt lényeges, hogy a legmegfelelőbb személyes adatvédelmi módszert válasszuk.

Tanácsok a cookie-kon alapuló biztonságos és felelősségteljes navigáláshoz

Mivel a legnagyobb és leglátogatottabb weboldalak használnak sütiket, így ezek jelenléte, használata szinte kikerülhetetlen.A cookie-k teljes letiltása esetén a felhasználó nem tud használni számos népszerű oldalt, mint például a Youtube, a Gmail, a Yahoo és számos egyéb hasznos, keresett oldal, vagy adott oldalakhoz nem tud hozzászólásokat elhelyezni.Az alábbi néhány tanács segítséget nyújt a cookie-k engedélyezése mellett is biztonságos és gondtalan böngészéshez:

Szabja személyre a böngésző beállításait a Cookie szabályzat figyelembevételére vonatkozóan úgy, hogy azok használata az Ön számára még kényelmes internetezést biztosítva is biztonságos legyen.

Ha számítógépét csak Ön használja, úgy hosszabb lejárati időt is beállíthat a böngészési előzmények rögzítésére, illetve a személyes adatok eltárolására vonatkozóan.

Amennyiben számítógépét megosztja másokkal, akkor érdemes a böngésző által megjegyzett adatokat minden használatot követően törölni (létezik olyan megoldás, amely a program bezárásakor automatikusan elvégzi a törlést).Ezáltal lehetősége van arra, hogy biztonságos keretek között látogasson meg olyan oldalakat, melyek cookie-kat helyeznek el a számítógépen.

Rendszeresen frissítse a kémprogramok elleni programok adatbázisát.Sok esetben a kémprogramok ellen védő szoftverek valós időben figyelik a böngészést és figyelmeztetnek, amennyiben nem biztonságos oldalt kíván betölteni a felhasználó (adott beállítás mellett akár automatikusan blokkolhatják azok betöltését).Ennek a szolgáltatásnak köszönhetően a felhasználó nem, vagy csak szánt szándékkal, juthat el olyan oldalra, ahol potenciális veszélynek (támadásnak) van kitéve.Éppen ezért fontos, hogy böngészője és antivírus programja is mindig az elérhető legfrissebb verziójú legyen.

A támadások jelentős hányada a böngésző biztonsági résein keresztül történik.Minél régebbi verziójú egy böngésző, annál több ilyen gyenge pont található meg benne.Tehát tanácsos a böngésző időszakos frissítése (ezeket az elérhető frissítéseket általában fel is ajánlják a böngészők, amikor újabb, biztonságosabb verziójuk jelenik meg).

Amennyiben ismeri a sütik alapvető működési mechanizmusát, úgy el tudja végezni azokat a beállításokat, amelyek mellett kényelmesen, ugyanakkor biztonságosan tud böngészni az Interneten.A cookie szabályzat elemeként felsorolt cookie-k tiltását vagy visszautasítását csak bizonyos – nehezen hozzáférhető és használható – weboldalak alkalmazzák.

9. Beállítások különböző böngészőkhöz

A széles körben használt böngészőprogramokban elérhető olyan beállítás, amely lehetővé teszi adott cookie következetes elutasítását.

Ezen kívül akár az is beállítható, hogy csak adott weboldaltól fogadjon el a számítógép sütiket.

Manapság már minden széles körben használt böngésző lehetőséget kínál a sütikezelés személyre szabására.

Ezek a beállítások a böngészőben rendszerint az „Opciók” vagy „Beállítások” menün belül találhatók. Az egyes böngésző-típusokkal kapcsolatos beállításokhoz az alábbi hivatkozásokra kattintva talál segítséget:

Cookie settings in Chrome

The Cookie settings in Firefox

Cookie settings in Internet Explorer

The Cookie settings in Safari

10. További hasznos linkek

Az alábbi oldalakon többet is megtudhat a cookie-król és azok felhasználásáról:

All About Cookies

Az alábbi oldalon részletes információkat talál az online adatvédelmi és viselkedés alapú hirdetési formákkal kapcsolatban:

https://www.youronlinechoices.com/hu/

Ha kérdése van, küldjön érdeklődő e-mailt!

Ügyfélszolgálatunk a kitöltött űrlap megérkezése után tájékoztatást ad az Ön által feltett kérdésekről.

Üzenet küldés

Üzenet küldés

Kérjük vegye figyelembe, hogy szaktanácsot és műszaki segítséget az egész ország területén tudunk nyújtani,
azonban a nyílászáró javítási tevékenységeinket kizárólag Budapesten és környékén vállaljuk.

Kérjük, adja meg a kedves nevét!
Amin napközben el tudjuk érni Önt
Kérjük, működő e-mail címet adjon meg!
Település: *
Kérjük, válasszon!
Kérjük, írja be a címét.
Kérjük, írja le kérését, kérdését, problémáját!
Kérjük, hogy pipálja ki az Adatkezelési Tájékoztató elfogadását!
Adatkezelési Tájékoztató megtekintése

Kérjük adjon meg minden adatot !

Az Elküldöm gomb megnyomásával megkapjuk üzenetét.

Munkatársunk hamarosan válaszol Önnek.

Kérjük, hogy kattintson az üres négyzetre!
Sending

Üzleti Megbízhatósági Fődíj 2014.

Üzleti megbízhatóság fődíj 2014

Üzleti megbízhatóság fődíj 2014

HVG – Minősített cég 2019

HVG - Ajánlott cég 2019 (https://www.ceginformacio.hu/cr9310051965)

HVG - Ajánlott cég 2019

Ablakszerviz Akadémia Videó

Ablakszerviz Akadémia - Bemutatkozás

Ablakszerviz Akadémia - 1. rész, Bemutatkozás

Kisállatajtók beszerzése partnerünknél:

Wilson-Tradig PetSafe kisállat ajtók

Wilson-Tradig PetSafe kisállat ajtók az Ablakszerviz partnerétől

Ügyfélszolgálat, konkrét válaszok azonnal

Kattintással közvetlenül hívható

06 20 333 9226    06 1 788 2301

További hasonló, jogi témák

Általános Szerződési Feltételek

Általános Szerződési Feltételek

Általános Szerződési Feltételeink

Érvényes: 2014.09.15-től visszavonásig

Jelen Általános Szerződési Feltételek (a továbbiakban: ÁSZF) szabályozzák az A-Z ABLAKSZERVIZ.HU KFT. (székhely: 1087 Budapest, Százados út 25-27/B 1/3, cégjegyzékszám: 01-09-184376, képviseli: Kis Sándor János ügyvezető önállóan), mint vállalkozó (a továbbiakban: Vállalkozó) és a Megrendelő között létrejött vállalkozási jogviszony általános szabályait.

A jelen ÁSZF rendelkezései a Vállalkozó és a Megrendelő (továbbiakban együtt: Felek) között létrejött, külön íven szövegezett vállalkozási szerződésre (továbbiakban: Vállalkozási Szerződés) alkalmazandók, és a Vállalkozási Szerződés hatályba lépésével egyidejűleg, annak részeként lép hatályba a Felek között.

A Vállalkozási Szerződés a jelen ÁSZF-fel együtt érvényes.
A jelenlegi  ÁSZF-től eltérő megrendelői feltételek csak a Vállalkozó kifejezett, írásos beleegyező nyilatkozatával alkalmazhatóak.

1. A Vállalkozási Szerződés tárgya

A Vállalkozó fa, műanyag és alumínium nyílászárók javításával, felújításával, betörésvédelmével foglalkozik.

A Megrendelő a Vállalkozási Szerződésben, illetve annak mellékletét képező árajánlatban meghatározott konkrét javítási, felújítási munkákat rendelte meg a Vállalkozótól, az ott részletezett vállalkozói díj megfizetése ellenében.

A Vállalkozó kijelenti, hogy a Vállalkozási Szerződésben vállalt munkák elvégzéséhez szükséges szakismerettel rendelkezik, a megrendelést saját munkavállalói és alvállalkozói igénybevételével, a saját eszközeivel, a Megrendelő által meghatározott helyen (a javítandó nyílászáró beépítési helyén) végzi.

2. A Vállalkozási Szerződés időtartama, vállalási határidő

2.1 A Vállalkozási Szerződést a Felek a Szerződésben, vállalási határidőként megjelölt, határozott időre kötik.

Amennyiben a vállalási határidőt nem dátumszerűen, hanem időtartam megadásával határozták meg, akkor annak kezdőnapja a Vállalkozási Szerződés aláírását követő első munkanap, kivéve, ha a Felek a Vállalkozási Szerződésben más kezdőnapot állapítanak meg.

2.2 A Felek bármelyike a Vállalkozási Szerződéstől a szerződés teljesítésének megkezdése előtt bármikor elállhat, ezt követően a Megrendelő a teljesítésig a szerződést felmondhatja.

A Megrendelő elállása vagy felmondása esetén köteles a Vállalkozónak a díj arányos részét megfizetni, és a szerződés megszüntetésével okozott kárt megtéríteni azzal, hogy a kártalanítás a vállalkozói díjat nem haladhatja meg. (Ptk. 6:249.§)

A Vállalkozó jogosult a Szerződést a Megrendelő súlyos szerződésszegése esetén azonnali hatállyal felmondani, és a Megrendelőtől a díj arányos részét valamint okozott kára megtérítését követelni.

A Megrendelőt az alábbiakban részletezettek szerinti elállási jog illeti meg a Vállalkozó súlyos szerződésszegése esetén.

2.3 A Vállalkozó a munkát átadás-átvételi eljárás keretében köteles átadni, amelynek során a Megrendelő vagy megbízottja köteles az elvégzett munkát megvizsgálni, és a Vállalkozó szerződésszerű teljesítését írásban igazolni.

Határidőben teljesít a Vállalkozó, ha az átadás-átvétel a Szerződésben előírt teljesítési határidőn belül megkezdődik.

A Megrendelő nem tagadhatja meg az átvételt a munka olyan hibája miatt, amely, illetve amelynek kijavítása vagy pótlása nem akadályozza a rendeltetésszerű használatot.

Ha a Megrendelő az átadás-átvételi eljárást nem folytatja le, a teljesítés joghatásai a tényleges birtokbavétel alapján állnak be. (Ptk. 6:247.§)

2.4  A Vállalkozó késedelembe esik, ha a szolgáltatást annak esedékességekor nem teljesíti. (Ptk.6:153.§)

Ha a Vállalkozó késedelembe esik, a Megrendelő követelheti a teljesítést, vagy ha a késedelem következtében a Szerződés teljesítéséhez fűződő érdeke megszűnt, elállhat a Szerződéstől.

A Megrendelő elállásához nincs szükség a teljesítéshez fűződő érdek megszűnésének bizonyítására, ha a szolgáltatást a Szerződésben rögzített okból kifolyólag a meghatározott teljesítési időben – és nem máskor – kellett volna teljesíteni; vagy a Megrendelő az utólagos teljesítésre írásban, megfelelő póthatáridőt tűzött, és a póthatáridő eredménytelenül telt el.

A Vállalkozó köteles megtéríteni a Megrendelőnek a késelemből eredő kárát, kivéve, ha a késedelmét kimenti. (Ptk. 6:154.§)

2.5 Ha a teljesítés lehetetlenné vált, a szerződés megszűnik.

A teljesítés lehetetlenné válásáról tudomást szerző fél késedelem nélkül köteles erről a másik felet értesíteni.

Az értesítés elmulasztásából eredő kárt a mulasztó fél köteles megtéríteni.

Amennyiben a teljesítés lehetetlenné válásáért egyik fél sem felelős, a szerződés megszűnésének időpontját megelőzően nyújtott szolgáltatás pénzbeni ellenértékét meg kell téríteni, illetve az előre teljesített és ellenszolgáltatás nélkül maradt pénzbeni szolgáltatás visszajár.

Ha a teljesítés lehetetlenné válásáért az egyik fél felelős, a másik fél szabadul a szerződésből eredő teljesítési kötelezettsége alól, és a szerződésszegéssel okozott kárának megtérítését követelheti.

Akkor, ha a teljesítés lehetetlenné válásáért mindkét fél felelős, a szerződés megszűnik, és a felek a lehetetlenné válásból eredő kárukat a közrehatás arányában követelhetik egymástól. (Ptk. 6:248.§)

2.6 Amennyiben a Megrendelő jelzi, hogy a megrendelését módosítani kívánja, az vállalási határidő megszakadását jelenti, és a Vállalkozó jogosult a módosított megrendeléshez igazodó új teljesítési határidőt megszabni.

Ugyancsak a vállalási határidő meghosszabbodásához vagy megszakadásához vezetnek azok a körülmények, amelyek a Vállalkozó teljesítését meghatározzák, de amelyekre a Vállalkozó befolyást gyakorolni nem képes (vis maior, például: erőhatalom, sztrájk, háború, beszállítói késedelem).

A részteljesítés és előteljesítés jogát a Vállalkozó fenntartja. – Általános szerződési feltételek

3. A Felek szolgáltatásnyújtással kapcsolatos jogai és kötelezettségei

3.1 A javítási munka végzésének feltételeit a Vállalkozó úgy köteles megszervezni, hogy biztosítsa a tevékenység biztonságos, szakszerű, gazdaságos és határidőre történő befejezését.

Ha a javításhoz valamilyen anyag szükséges, azt a Vállalkozó köteles a Megrendelő költségére beszerezni. (Ptk. 6:239.§)

A Vállalkozó köteles a munka- és tűzvédelmi utasításokat betartani.

3.2 A Vállalkozó a teljesítés során a legnagyobb gondossággal köteles eljárni, illetve garantálni a kivitelezés szakszerűségét és I. osztályú minőségét.

A Vállalkozó a helyiségek tisztaságára, állagmegóvására és vagyonvédelmére a legnagyobb gondossággal odafigyel.

A munkavégzés során a Vállalkozó által esetlegesen okozott károk elhárításának költségeit a Vállalkozó a Megrendelő részére – közösen felvett kárfelvételi jegyzőkönyv alapján – megtéríti a felvételt követő 15 napon belül.

3.3 A Vállalkozó a Megrendelő utasítása szerint köteles eljárni.

Az utasítás nem terjedhet ki a tevékenység megszervezésére, és nem teheti a teljesítést terhesebbé.

Ha a Megrendelő célszerűtlen vagy szakszerűtlen utasítást ad, akkor a Vállalkozó köteles őt erre figyelmeztetni.

Ha a Megrendelő a figyelmeztetés ellenére utasítását fenntartja, a Vállalkozó a szerződéstől elállhat vagy a feladatot a Megrendelő utasításai szerint, a Megrendelő kockázatára elláthatja.

A Vállalkozó köteles megtagadni az utasítás teljesítését, ha annak végrehajtása jogszabály vagy hatósági határozat megsértéséhez vezetne, vagy veszélyeztetné mások személyét vagy vagyonát. (Ptk. 6:240. §)

3.4 A Megrendelő vállalja, hogy a Vállalkozási Szerződésben meghatározott időszakban biztosítja a Vállalkozó számára a javítandó nyílászáró környékén a szabad, akadálymentes munkavégzést.

A Vállalkozó a tevékenység megkezdését mindaddig megtagadhatja, amíg a munkaterület a tevékenység végzésére nem alkalmas.

Emiatt a Vállalkozó jogosult egyoldalúan módosítani a vállalási határidőt, és kiszállási díjat számlázni 5.000,- Ft + ÁFA/alkalom mértékben.

Ha a Megrendelő a munkaterületet a Vállalkozó felszólítása ellenére nem biztosítja, a Vállalkozó elállhat a szerződéstől, és kártérítést követelhet.(Ptk. 6:241.§)

A munkálatokhoz szükséges villamos energiát a Megrendelő térítésmentesen biztosítja.

3.5 A Felek kötelesek egymást minden olyan körülményről haladéktalanul tájékoztatni, amely a teljesítés eredményességét, határidejét veszélyezteti, vagy gátolja, illetve további költségeket igénylő munkák elvégzését, s ezzel a jelen szerződés módosítását teszi szükségessé.

4. Szolgáltatás átvétele – kellékszavatosság

4.1 A Vállalkozó a munkát átadás-átvételi eljárás keretében köteles átadni, amelynek során a Megrendelő vagy megbízottja köteles az elvégzett munkát megvizsgálni, és a Vállalkozó, szerződésszerű teljesítését írásban igazolni.

Amennyiben az átadás-átvételi eljárás során a Megrendelő vagy képviselője, minőségi vagy mennyiségi hibát észlel, azt az átadásról készülő jegyzőkönyvben, illetve a Vállalkozó, teljesítési igazolásán azonnal írásban köteles jelezni.

A jegyzőkönyv vagy a teljesítési igazolás aláírásával a Megrendelő elismeri a szolgáltatás minőségi  és  mennyiségi megfelelőségét és annak átvételét.

A javított nyílászáróval kapcsolatos kockázatok és felelősség átruházása a szolgáltatás átadásával megtörténik.

4.2 A Vállalkozó az általa végzett szolgáltatásokra és a beépített anyagokra 12 hónap jótállást (kellékszavatosság) vállal (kivéve, ha a Felek egyedileg más feltételt foglaltak írásba).

A jótállás feltétele, hogy a Megrendelő vagy más, a szolgáltatás tárgyán időközben ne végezzen semminemű módosítást (szerelés, átalakítás, stb.), a nyílászáró ne sérüljön meg, ne fessék át, az előírásoknak megfelelően tartsák karban, és rendeltetésszerűen használják.

4.3 Kellékszavatossági igénye alapján a Megrendelő választása szerint:

a) kijavítást vagy kicserélést igényelhet, kivéve, ha a választott kellékszavatossági jog teljesítése lehetetlen, vagy ha az a Vállalkozónak – másik kellékszavatossági igény teljesítésével összehasonlítva – aránytalan többletköltséget eredményezne, figyelembe véve a szolgáltatás hibátlan állapotban képviselt értékét, a szerződésszegés súlyát és a kellékszavatossági jog teljesítésével a Megrendelőnek okozott érdeksérelmet; vagy

b) az ellenszolgáltatás arányos leszállítását igényelheti, a hibát a Vállalkozó költségére maga kijavíthatja vagy mással kijavíttathatja, vagy a szerződéstől elállhat, ha a kötelezett a kijavítást vagy a kicserélést nem vállalta, e kötelezettségének nem tud eleget tenni, vagy ha a Megrendelőnek a kijavításhoz vagy kicseréléshez fűződő érdeke megszűnt.

Jelentéktelen hiba miatt elállásnak nincs helye.
A kijavítást vagy kicserélést – a dolog tulajdonságaira és a Megrendelő által elvárható rendeltetésére figyelemmel – megfelelő határidőn belül, a Megrendelő érdekeit kímélve kell elvégezni. (Ptk. 6:159.§)

4.4 A Vállalkozó technikai tanácsai (javaslatok, kezelési tanácsok) az általa javított nyílászárók legmegfelelőbb, rendeltetésszerű felhasználását szolgálják.

5. Árképzési és fizetési feltételek – Általános szerződési feltételek

5.1 A Vállalkozási Szerződésben meghatározott vállalkozási díj tartalmazza az anyag- és munkadíjat, valamint a kiszállási költséget.

A szerződéskötéskor rögzített díj a Vállalkozó és a Megrendelő közötti megállapodás eredménye.

Vállalkozási Szerződés esetleges hiányában a Vállalkozó által készített árajánlatban (ügyfél tájékoztatóban) foglalt díjak az irányadóak.

5.2 A Vállalkozó által a Megrendelő részére adott árajánlat érvényessége – amennyiben a Vállalkozó az ajánlatban másként nem rendelkezett – 30 naptári nap.

5.3 Az átadott szolgáltatásokra eső vállalkozási díj megfizetése a Vállalkozó által kibocsátott számla ellenében történik.

Amennyiben a Vállalkozási Szerződésben ettől eltérő megállapodás nem jött létre, a Megrendelő minden esetben köteles a vállalkozói díjat átvételkor, teljes egészében, készpénzben megfizetni.

Nem készpénzes fizetési mód alkalmazásánál a fizetési határidő a Vállalkozási Szerződésben, vagy szerződés hiányában a Vállalkozó által kiadott számlán kerül megállapításra, ellenkező rendelkezés hiányában a fizetési határidő 8 nap.

5.4 Késedelmes fizetés esetén a Vállalkozó jogosult a késedelembe esés napjától kezdődően késedelmi kamatot felszámolni, melynek mértéke, vállalkozásnak minősülő Megrendelő esetében, a késedelemmel érintett naptári félév első napján érvényes jegybanki alapkamat nyolc százalékponttal növelt értéke.

Ha a vállalkozásnak minősülő Megrendelő fizetési késedelembe esik, akkor köteles a Vállalkozónak a követelése behajtásával kapcsolatos költségei fedezésére negyven eurónak a Magyar Nemzeti Bank késedelmi kamatfizetési kötelezettség kezdőnapján érvényes hivatalos deviza-középárfolyama alapján meghatározott forintösszeget megfizetni.

E kötelezettség teljesítése nem mentesít a késedelem egyéb jogkövetkezményei alól; a kártérítésbe azonban a behajtási költségátalány összege beszámít. (Ptk. 6:155.§)

Fogyasztónak minősülő Megrendelő a késedelembe esés időpontjától kezdődően a késedelemmel érintett naptári félév első napján érvényes jegybanki alapkamattal megegyező mértékű késedelmi kamatot köteles fizetni. (Ptk. 6:48.§ (1) bek.)

5.5 A Vállalkozó fenntartja magának a jogot, hogy felfüggessze a szerződéses kötelezettségeinek teljesítését mindaddig, amíg a Megrendelőnek a Vállalkozó felé határidőn túli tartozása áll fenn.

A Vállalkozó fenntartja magának a jogot a részteljesítésre és az ennek megfelelő részszámlázásra, amennyiben ettől egyéb, az adott szolgáltatást érintő megállapodás eltérően nem rendelkezik.

6. Tulajdonjog fenntartása – Általános szerződési feltételek

6.1 A beépített anyagok tulajdonjogát a Vállalkozó valamennyi követelése (számlatartozás, kár, költség, késedelmi kamat, stb.) rendezéséig fenntartja.

Ezekkel az anyagokkal a Megrendelő nem jogosult rendelkezni (biztosítékul lekötni, elzálogosítani, stb.), köteles azonban azokat eredeti állapotukban megőrizni.

6.2. A Megrendelő fizetési késedelembe esésekor, vagy ha fennáll a veszélye, hogy fizetéseit beszünteti, mivel fizetőképességének vagy vagyoni helyzetének megrendüléséről hivatalos információk (bírósági, hatósági döntés, közbeszerzési döntőbizottsági határozat, könyvvizsgálói jelentés, éves beszámoló, stb.) kerülnek a Vállalkozó birtokába, vagy ha a Megrendelővel szemben végrehajtás folyik, akkor a Vállalkozó jogosult a ki nem fizetett szolgáltatás során beépített anyagokat visszabontani és magához venni.

Ebben az esetben a Megrendelő az eredeti állapot helyreállítását nem követelheti.

7. Egyéb rendelkezések – Általános szerződési feltételek

7.1 A Vállalkozási Szerződést módosítani, kiegészíteni, pontosítani, csak újabb írásba foglalt szerződéssel lehet, a Felek megállapodásai vagy a Vállalkozási Szerződéssel kapcsolatos nyilatkozatai, kizárólag írásban érvényesek.

A Felek kézbesítettnek tekintik a másik Fél Vállalkozási Szerződésben rögzített levelezési címére küldött ajánlott vagy tértivevényes levelet a feladást követő 5. napon akkor is, ha a másik Fél az „átvételt megtagadta” vagy „nem kereste”.

7.2 A Felek a Vállalkozási Szerződésben kapcsolattartó személyeket jelölhetnek ki.
Amennyiben erre sor kerül, akkor a Felek a kapcsolattartó személyeknek a Vállalkozási Szerződésben rögzített e-mail címre történt üzenetküldést is írásbeli közlésnek fogadják el, de csak abban az esetben, ha az üzenet szintén írásos visszaigazolása is megtörtént.

A Felek kötelezettséget vállalnak arra, hogy amennyiben a kapcsolattartóval összefüggésben közölt adatok megváltoznak, úgy erről haladéktalanul tájékoztatják a másik Felet.

A közlés elmulasztásáért, illetve késedelmes megtételéért a mulasztó Fél felelősséggel tartozik.

7.3 A jelen ÁSZF-re és a Vállalkozási Szerződésre a magyar jog, elsősorban a Ptk. az irányadó.

A Felek közötti esetleges jogviták rendezésére a Felek kikötik, a Vállalkozó székhelye szerint illetékes bíróság kizárólagos illetékességét.

Ha kérdése van az Általános szerződési feltételek témakörében, küldjön érdeklődő e-mailt!

Ügyfélszolgálatunk a kitöltött űrlap megérkezése után tájékoztatást ad az Általános szerződési feltételek témájában az Ön által feltett kérdésekről.

Üzenet küldés

Üzenet küldés

Kérjük vegye figyelembe, hogy szaktanácsot és műszaki segítséget az egész ország területén tudunk nyújtani,
azonban a nyílászáró javítási tevékenységeinket kizárólag Budapesten és környékén vállaljuk.

Kérjük, adja meg a kedves nevét!
Amin napközben el tudjuk érni Önt
Kérjük, működő e-mail címet adjon meg!
Település: *
Kérjük, válasszon!
Kérjük, írja be a címét.
Kérjük, írja le kérését, kérdését, problémáját!
Kérjük, hogy pipálja ki az Adatkezelési Tájékoztató elfogadását!
Adatkezelési Tájékoztató megtekintése

Kérjük adjon meg minden adatot !

Az Elküldöm gomb megnyomásával megkapjuk üzenetét.

Munkatársunk hamarosan válaszol Önnek.

Kérjük, hogy kattintson az üres négyzetre!
Sending

Ügyfélszolgálat, konkrét válaszok azonnal

Kattintással közvetlenül hívható

06 20 333 9226    06 1 788 2301

További hasonló, jogi témák:

Adatkezelési Szabályzat

Adatkezelési Szabályzat

A-Z ABLAKSZERVIZ.HU KFT.

(A MŰANYAG NYÍLÁSZÁRÓ SZERVIZ BETÉTI TÁRSASÁG jogutódja)

ADATKEZELÉSI SZABÁLYZAT – Irányelvek az Ügyfelek adatainak kezeléséről – 2020

Határozat száma: Európai Parlament és a Tanács (EU) 2016/679

Cégünk számára az információbiztonság és az adatvédelem kiemelkedően fontos.

Jelen adatkezelési szabályzat részletezi elkötelezettségünket az Ön személyes adatainak védelme mellett, a mindenkor hatályos szabályozással összhangban.

I. Ki fogja kezelni az Ön személyes adatait?

Az adatok kezelője: A-Z ABLAKSZERVIZ.HU Korlátolt Felelősségű Társaság
A társaság székhelye: 1087 Budapest, Százados út 25-27. B. lház. 1. em. 3.
Adószáma: 24382456-2-42
Telefonszám: +36 1 788 2301
Email cím: info@ablakszerviz.hu

II. Miért, hogyan és mennyi ideig kezeli cégünk az Ön személyes adatait?

Adatkezelés céljaAdatkezelés
leírása
Kezelt személyes adatokAdatkezelés
jogalapja
Adatkezelés időtartama
Álláspályázatok
adatkezelése
Cégünk kezeli a hozzá közvetlenül beérkezett „berepülő” és célzott, meghirdetett pozíciókra érkező önéletrajzokban és a csatolt egyéb dokumentumokban szereplő személyes adatokat. Az adatkezelés célja az érintett végzettségének és érdeklődési körének leginkább megfelelő álláslehetőségekről való értesítése, az érintettel időpont egyeztetése és a kiválasztási eljárás lefolytatása.Az önéletrajzokban és a csatolt egyéb dokumentumokban szereplő személyes adatok.Az adatkezelés jogalapja az érintett önkéntes hozzájárulása [GDPR 6. cikk (1) bek. a) pont], amely hozzájárulást az érintett az önéletrajzának és az ehhez kapcsolódó dokumentumoknak a megküldésével adja meg, valamint a cégünk és az érintett jogos érdeke [GDPR 6. cikk (1) bek. f) pont], hogy megállapodás esetén létrejöhessen a munkajogviszony.Meghirdetett pozícióra történő jelentkezés kapcsán: sikeres pályázat esetén a munkajogviszony időtartama, sikertelen pályázat esetén a kiválasztást követő 3 hónap (próbaidő tartama), vagy az érintett törlés iránti kérelméig.
Berepülő önéletrajz kapcsán: az önéletrajz megküldését minden év végén törli cégünk, vagy abban az időpontban, amikor érintett törlés iránti kérelemmel fordul a cégünk felé.
Érdeklődések,
árajánlatkérések
Cégünk kezeli a gazdasági tevékenységével összefüggésben beérkezett kérdésekben, érdeklődésekben és ajánlatkérésekben szereplő személyes adatokat. Az adatkezelés célja a cégünk felé érkező kérdések, érdeklődések és ajánlatkérések megválaszolása annak érdekében, hogy a megkereső fél és cégünk között szerződés jöhessen létre.A megkeresésben esetlegesen szereplő személyes adatok, ezen kívül kizárólag a felek közötti szerződés megkötéséhez (név, cím) és kapcsolattartáshoz (telefonszám, e-mailcím) szükséges személyes adatok.Az adatkezelés jogalapja természetes személy érdeklődő esetén az érintett hozzájárulása [GDPR 6. cikk (1) bek. a) pont], valamint az adatkezelő jogos érdeke [GDPR 6. cikk (1) bek. f) pont], nem természetes személy érdeklődő természetes személy alkalmazottja esetén pedig a cégünk jogos érdeke [GDPR 6. cikk (1) bek. f) pont].Az adatkezelés időtartama amennyiben az érdeklődésből, ajánlatkérésből nem jön létre szerződés, úgy a rögzítését követő 6 hónap, amennyiben pedig létrejön szerződés, úgy az alább leírtak szerint alakul.
Szerződések,
megrendelések
Cégünk kezeli a gazdasági tevékenységével összefüggésben megkötendő és megkötött szerződésekben szereplő személyes adatokatA megrendelésben, szerződésben megadott adatok, kontaktinformációk (telefonszám, e-mailcím), valamint az Szvt. szerinti bizonylatok kiállításához szükséges adatok.Az adatkezelés jogalapja cégünk és a megrendelő/szerződéses partner közötti szerződés megkötése és teljesítése [GDPR 6. cikk (1) bek. b) pont].Az adatkezelés időtartama a szerződés teljesítését követő 8 (nyolc) év, az Szvt. szerinti bizonylatok megőrzésére vonatkozó jogszabályi előírások szerint
Direkt marketingAz adatkezelő elektronikus levelezés céljából kezeli a tőle árajánlatot kérő és az adatkezelővel szerződést kötő jogi személyek, egyéni vállalkozók és őstermelők e-mailcímeit, annak érdekében, hogy ezeket az elektronikus elérhetőségi adatokat felhasználja hasonló termékeivel vagy szolgáltatásaival kapcsolatos közvetlen üzletszerzési célra.A cégünktől árajánlatot kérő vagy velünk szerződést kötő természetes személy érintettnek minősülő szerződéses partnernek (egyéni vállalkozó, őstermelő), valamint nem természetes személy szerződéses partner természetes személy alkalmazottjának neve és e-mailcíme.Az adatkezelés jogalapja az adatkezelő jogos érdeke [GDPR 6. cikk (1) bek. f) pont]. Mindezekről a honlapunkon közzétett érdekmérlegelési tesztben olvashat Ön részletesen.Az adatokat az adatkezelő mindaddig kezeli, ameddig azok törlését az érintett nem kéri, illetve hozzájárulását vissza nem vonja. A leiratkozás lehetőségét minden hírlevélben egy közvetlen link biztosítja.

III. Kik ismerhetik meg az Ön személyes adatait?

Az Ön személyes adatait cégünk nem adja tovább, nem értékesíti, és nem teszi hozzáférhetővé harmadik személyek részére.

Az Ön személyes adatait csak ezen irányelvnek megfelelően osztjuk meg harmadik felekkel, az alábbiak szerint:

a) A jogi kötelezettségek betartása
Cégünk személyes adatokat továbbíthat, ha az alkalmazandó jogi rendelkezések megkövetelik, vagy ha ilyen intézkedés szükséges bármely jogszabály betartásához (például a Nemzeti Adó- és Vámhivatal felé történő adatszolgáltatás).

b) Igényeink, követeléseink, jogos érdekeink érvényesítése
Cégünknek szüksége lehet arra, hogy megosszuk a személyes adatokat cégünk jogainak és érdekeinek védelme érdekében, az alkalmazandó jogszabályokkal összhangban (pl. követeléskezelés, polgári peres- és nemperes eljárások, stb.).

c) Külső szolgáltatók igénybevétele
Cégünk működése során több tevékenységhez harmadik fél szolgáltatót használ, így például a könyveléshez és bérszámfejtéshez, stb. Minden, a cégünk által igénybe vett adatfeldolgozó kizárólag az adatfeldolgozás céljával összeegyeztethető és jogalapjának megfelelő formában és mértékben férhet hozzá a mindenkor hatályos jogszabályok szerint az Ön személyes adataihoz, csak abban az esetben, amennyiben az feltétlenül szükséges, az alábbiak szerint:

1. MULTIKONTÍR Könyvelő és Adótanácsadó Korlátolt Felelősségű Társaság

(székhely: 1195 Budapest, Nagysándor József utca 2. földszint 1.; adószám: 14052691-2-43)
A fenti vállalkozás cégünk könyvelését és bérszámfejtését biztosítja, így a cégünk által kiállított bizonylatokhoz (és az ezeken kezelt személyes adatok), valamint a bérszámfejtéshez kapcsolódóan kezelt adatok tekintetében adatfeldolgozási tevékenységet végez.

2. FAIR Információs Rendszerek Számítástechnikai, Oktatási és Fejlesztő Kft.

(székhely: 1039 Budapest, Madzsar József u. 26. (irodaház); adószám: 10588587-2-41)
A fenti vállalkozás cégünk részére a cégünk által használt elektronikus folyamatirányító és ügyfélnyilvántartó rendszer vonatkozásában informatikai tanácsadás és rendszerüzemeltetés szolgáltatást nyújt, így az adatkezelő által a folyamatirányító és ügyfélmenedzsment rendszerben tárolt személyes adatokhoz szükség esetén hozzáférhet.

IV. Hogyan védi cégünk az Ön személyes adatait?

a) Biztonság
Cégünk megfelelő technikai és szervezeti intézkedéseket tett és tesz az Ön személyes adatainak védelme érdekében az elvesztés vagy a jogellenes hozzáférés különböző formái ellen. Tevékenysége során cégünk minden erőfeszítést megtesz annak érdekében, hogy az információbiztonságra vonatkozó legjobb gyakorlatoknak megfeleljen.

b) Titoktartás
Cégünk gazdasági tevékenysége során üzleti partnereivel titoktartási kötelezettséget vállal, mely kiterjed minden, a szerződésekkel összefüggő információra, így az esetleg kezelt személyes adatokra is.

V. Milyen jogai vannak Önnek a cégünk által végzett adatkezelésekkel kapcsolatban?

5.1. A tájékoztatás kéréshez és a hozzáféréshez való jog

Ön írásban tájékoztatást kérhet a cégünktől, hogy tájékoztassuk:

a) milyen személyes adatait,
b) milyen jogalapon,
c) milyen adatkezelési cél miatt,
d) milyen forrásból,
e) mennyi ideig kezeli,
f) kinek, mikor, milyen jogszabály alapján, mely személyes adataihoz biztosítottunk hozzáférést vagy kinek továbbítottuk a személyes adatait.

A cégünk az Ön kérelmét legfeljebb 15 (tizenöt) napon belül, az Ön által megadott elérhetőségre küldött elektronikus vagy postai levélben teljesíti, az alábbiak figyelembevételével:

a) A cégünk Öntől a kérelem teljesítését megelőzően, annak tartalmának pontosítását, a kérelmezett információk, illetve adatkezelési tevékenységek pontos megjelölését kérheti.

b) Amennyiben az Ön jelen pont szerinti hozzáférési joga hátrányosan érinti mások jogait és szabadságait, így különösen mások üzleti titkait vagy szellemi tulajdonát, úgy jogosultak vagyunk az Ön kérelmének teljesítését szükséges és arányos mértékben megtagadni.

c) Abban az esetben, amennyiben az Ön a fenti tájékoztatást több példányban kéri, úgy jogosultak vagyunk a többlet példányok elkészítésének adminisztratív költségeivel arányos és ésszerű mértékű díjat felszámítani.

d) Amennyiben az Ön által megjelölt személyes adatot a cégünk nem kezeli, úgy erről is köteles vagyok Önt írásban tájékoztatni.

5.2. A helyesbítéshez való jog

Ön írásban kérheti, hogy a cégünk módosítsa azt a személyes adatát, mely pontatlan, helytelen vagy hiányos.

Ebben az esetben a megjelölt személyes adatokat haladéktalanul, de legkésőbb 5 (öt) napon belül pontosítjuk vagy helyesbítjük, illetve, ha az az adatkezelés céljával összeegyeztethető, az Ön által rendelkezésére bocsátott további személyes adatokkal vagy az Ön által a kezelt személyes adatokhoz fűzött nyilatkozattal kiegészítjük.

Mindezekről Önt erről az Ön által megadott elérhetőségre küldött elektronikus vagy postai levélben értesítjük.

A cégünk abban az esetben mentesül a helyesbítésre vonatkozó kötelezettség alól, ha

a) a pontos, helytálló, illetve hiánytalan személyes adatok nem állnak rendelkezésére és azokat Ön sem bocsátja cégünk rendelkezésére, vagy

b) az Ön által rendelkezésére bocsátott személyes adatok valódisága kétséget kizáróan nem állapítható meg.

5.3. A törléshez való jog

Ön írásban kérheti a cégünktől az Ön személyes adatainak a törlését.

A törléshez kapcsolódó kérelmét írásban köteles előterjeszteni és köteles megjelölni, hogy mely személyes adatot milyen okból kíván töröltetni.

A törlési kérelmet a cégünk abban az esetben utasítja el, ha valamely jogszabály cégünket a személyes adatok további tárolására kötelezi.

Amennyiben nincs ilyen kötelezettségünk, úgy a cégünk az Ön kérelmét legfeljebb 15 (tizenöt) napon belül teljesíti, és erről Önt a megadott elérhetőségre küldött elektronikus vagy postai levélben értesíti.

5.4. A zároláshoz való jog

Ön írásban kérheti, hogy a személyes adatait a cégünk zárolja.

A zárolás addig tart, amíg az Ön által megjelölt indok szükségessé teszi az adatok tárolását.

Az adatok zárolását kérheti Ön például abban az esetben, ha úgy gondolja, hogy a személyes adatát a cégünk jogellenesen kezelte, azonban az Ön által kezdeményezett hatósági vagy bírósági eljárás érdekében szükséges az, hogy a személyes adatát a cégünk ne törölje.

Ebben az esetben a hatóság vagy a bíróság megkereséséig a cégünk tovább tárolja a személyes adatot, ezt követően törli az adatokat, és erről Önt a megadott elérhetőségre küldött elektronikus vagy postai levélben értesítjük.

5.5. Az adatkezelés korlátozásához való jog

Ön írásban kérheti, hogy személyes adatainak kezelését a cégünk korlátozza.

A korlátozás időtartama alatt a korlátozással érintett személyes adatokkal a cégünk, illetve az általa megbízott vagy rendelkezése alapján eljáró adatfeldolgozó a tároláson túl egyéb adatkezelési műveletet kizárólag az Ön jogos érdekének érvényesítése céljából vagy jogszabályban meghatározottak szerint végezhet.

Az adatkezelés korlátozását akkor és annyi ideig kérheti Ön,

a) ha Ön vitatja a cégünk, illetve az adatfeldolgozó által kezelt személyes adatok pontosságát, helytállóságát vagy hiánytalanságát, és a kezelt személyes adatok pontossága, helytállósága vagy hiánytalansága kétséget kizáróan nem állapítható meg (a fennálló kétség tisztázásának időtartamára),

b) ha az adatok törlésének lenne helye, de az Ön írásbeli nyilatkozata vagy a cégünk rendelkezésére álló információk alapján megalapozottan feltételezhető, hogy az adatok törlése sértené az Ön jogos érdekeit (a törlés mellőzését megalapozó jogos érdek fennállásának időtartamára),

c) ha az adatok törlésének lenne helye, de közfeladatot ellátó szerv által vagy részvételével végzett eljárások során az adatok bizonyítékként való megőrzése szükséges (a vizsgálat vagy eljárás lezárásáig).

Korlátozás esetén a személyes adatokat a tárolás kivételével csak az Ön hozzájárulásával vagy jogi igények előterjesztéséhez, érvényesítéséhez vagy védelméhez, vagy más természetes vagy jogi személy jogainak védelme érdekében vagy uniós, illetve valamely európai uniós tagállam fontos közérdekből lehet kezelni.

Cégünk az adatkezelés korlátozásának feloldásáról Önt előzetesen tájékoztatja.

Cégünk az Ön korlátozáshoz való jogának érvényesítésére irányuló kérelmének teljesítését követően haladéktalanul tájékoztatja azon személyeket, akikkel az Ön személyes adatait közölte, feltéve, hogy az nem lehetetlen vagy nem igényel a cégünk részéről aránytalan erőfeszítést.

Az Ön kérésére a cégünk tájékoztatja ezen címzettekről.

5.6. A tiltakozáshoz való jog

Amennyiben az Ön adatainak kezelésére jogos érdekre alapítottan kerül sor, úgy az Ön számára az adatkezelés kapcsán biztosítani kell a megfelelő tájékoztatást és a tiltakozás jogának érvényesítését.

A jelen jogra legkésőbb az Önnel való első kapcsolatfelvétel során kifejezetten fel kell hívni a figyelmét.

Ön ennek alapján jogosult tiltakozni személyes adatainak kezelése ellen és ilyen esetben a cégünk nem kezelheti tovább az érintett személyes adatait, kivéve, ha bizonyítható, hogy

a) az adatkezelést a cégünk részéről olyan kényszerítő erejű jogos okok indokolják, amelyek elsőbbséget élveznek az Ön érdekeivel, jogaival és szabadságaival szemben vagy

b) az adatkezelés a cégünk jogi igényeinek előterjesztéséhez, érvényesítéséhez vagy védelméhez kapcsolódik.

5.7. A jogorvoslathoz való jog

5.7.1. Cégünkkel történő vitarendezés

Ön a személyes adatai kezelésével kapcsolatos tiltakozásait, kérelmeit a cégünknél szóban (személyesen) vagy írásban (személyesen vagy más által átadott irat útján, avagy postai úton vagy elektronikus levelezési címen) jelentheti be az I. pontban, az Adatkezelő megnevezésénél megjelölt elérhetőségeken.

5.7.2. Panasztételhez való jog

Amennyiben Önnek a személyes adataival kapcsolatos tiltakozását, panaszát, kérelmeit cégünkkel nem sikerült megnyugtató módon rendeznie, vagy Ön bármikor úgy ítéli meg, hogy személyes adatai kezelésével kapcsolatban jogsérelem következett be, vagy annak közvetlen veszélye fennáll, úgy a Nemzeti Adatvédelmi és Információszabadság Hatóságnál jogosult bejelentést tenni.

A Nemzeti Adatvédelmi és Információszabadság Hatóság elérhetőségei
Székhely: 1125 Budapest, Szilágyi Erzsébet fasor 22/c.
Levelezési cím: 1530 Budapest, Pf. 5
Telefon: +36 (1) 3911400
Telefax: +36 (1) 3911410
E-mail: ugyfelszolgalat@naih.hu
Web: www.naih.hu

5.7.3. A bírósághoz fordulás joga (keresetindítási jog)

Ön – panasztételi jogától függetlenül – bírósághoz fordulhat, ha a személyes adatainak kezelése során megsértették a GDPR, illetve az Infotv. által biztosított jogait.

Cégünkkel, mint belföldi tevékenységi hellyel rendelkező adatkezelővel szemben magyar bíróság előtt indítható per.

Ön a pert a lakóhelye szerinti törvényszék előtt is megindíthatja. Magyarországon a törvényszékek elérhetősége az alábbi linken található: http://birosag.hu/torvenyszekek .

Az adatkezelési tájékoztatóban hivatkozott jogszabályok:

a) GDPR: az Európai Parlament és a Tanács (EU) 2016/679 számú, a természetes személyeknek a személyes adatok kezelése tekintetében történő védelméről és az ilyen adatok szabad áramlásáról, valamint a 95/46/EK rendelet hatályon kívül helyezéséről szóló általános adatvédelmi rendelet

b) Infotv.: az információs önrendelkezési jogról és az információszabadságról szóló 2011. évi CXII. törvény

c) Szvt.: a számvitelről szóló 2000. évi C. törvény

d) Reklámtv.: a gazdasági reklámtevékenység alapvető feltételeiről és egyes korlátairól szóló 2008. évi XLVIII. Törvény

e) E-Privacy Irányelv: Az EURÓPAI PARLAMENT ÉS A TANÁCS 2002/58/EK IRÁNYELVE (2002. július 12.) az elektronikus hírközlési ágazatban a személyes adatok kezeléséről, feldolgozásáról és a magánélet védelméről („Elektronikus hírközlési adatvédelmi irányelv”)

Ügyfélszolgálat, konkrét válaszok azonnal

Ha kérdése van az adatkezelési szabályzat témájával kapcsolatban, akkor küldjön érdeklődő e-mailt!

Ügyfélszolgálatunk a kitöltött űrlap megérkezése után tájékoztatást ad az Ön által feltett kérdésekről.

Üzenet küldés

Üzenet küldés

Kérjük vegye figyelembe, hogy szaktanácsot és műszaki segítséget az egész ország területén tudunk nyújtani,
azonban a nyílászáró javítási tevékenységeinket kizárólag Budapesten és környékén vállaljuk.

Kérjük, adja meg a kedves nevét!
Amin napközben el tudjuk érni Önt
Kérjük, működő e-mail címet adjon meg!
Település: *
Kérjük, válasszon!
Kérjük, írja be a címét.
Kérjük, írja le kérését, kérdését, problémáját!
Kérjük, hogy pipálja ki az Adatkezelési Tájékoztató elfogadását!
Adatkezelési Tájékoztató megtekintése

Kérjük adjon meg minden adatot !

Az Elküldöm gomb megnyomásával megkapjuk üzenetét.

Munkatársunk hamarosan válaszol Önnek.

Kérjük, hogy kattintson az üres négyzetre!
Sending

További hasonló, jogi témák

Impresszum – A honlapunk kiadója és tárhelyének adatai

Impresszum

Impresszum – Honlapunk kiadója és tárhelyének adatai

Szerző: A-Z ABLAKSZERVIZ.HU KFT. (a Műanyag Nyílászáró Szerviz Bt. jogutódja)

Székhely cím: 1087 Budapest, Százados út 25-27/B 1/3

Irodánk címe: 1087 Budapest, Százados út 25-27/B 1/2

Telefon, fax: +36 1 788 23 01

Mobil telefon: +36 20 333 92 26

Postacím: A-Z ABLAKSZERVIZ.HU KFT. 1087 Budapest, Százados út 25-27B 1/3

Fővárosi Törvényszék Cégbírósága

Cégjegyzékszám: 01-09-184376

Adószám: 24382456-2-42

Ügyvezető: Kis Sándor

Felelősség kizárása

A hamburgi területi bíróság, az 1998. május 12-én hatályba lépett döntése alapján a weblapok tulajdonosai felelősek a weblapon elhelyezett linkek által a linkelt weboldal tartalmáért is.

Ez alól – a bíróság állásfoglalása alapján – csak akkor lehet kitérni, ha az adott honlapot létrehozó és szerkesztő webmester ezektől a tartalmaktól kifejezetten elhatárolja magát.

Minden, a honlapunkon megjelenő linkre ez a megállapítás vonatkozik, amely szerint, kifejezetten hangsúlyozzuk, hogy semmilyen ráhatásunk nincs a linkek szövegére, tartalmi megjelenésére, az esetlegesen előálló jogsértésekre, valamint a hatályban lévő kereskedelmi törvény megsértésére, vagyis az itt linkelt valamennyi oldal tartalmára.

Éppen ezen megállapítások miatt, ezúton is kifejezetten elhatároljuk magunkat a honlapunkon található linkelt oldalak összes megfogalmazásától, tartalmától, és ezeket nem ismerjük el sajátunkként.

Ez a nyilatkozat minden, a mi weblapunkon elhelyezett linkre, és ezen oldalak minden megjelenő tartalmára vonatkozik, amelyekre a nálunk megjelenő Bannerek és linkek mutatnak.

Impresszum

Kérjük, hogy a megjelenő linkek olvasásakor és használatakor ezt vegyék figyelembe!

Ha kérdése van az Impresszum témájával kapcsolatban, küldjön érdeklődő e-mailt!

Ügyfélszolgálatunk a kitöltött űrlap megérkezése után tájékoztatást ad az Ön által feltett kérdésekről.

Üzenet küldés

Üzenet küldés

Kérjük vegye figyelembe, hogy szaktanácsot és műszaki segítséget az egész ország területén tudunk nyújtani,
azonban a nyílászáró javítási tevékenységeinket kizárólag Budapesten és környékén vállaljuk.

Kérjük, adja meg a kedves nevét!
Amin napközben el tudjuk érni Önt
Kérjük, működő e-mail címet adjon meg!
Település: *
Kérjük, válasszon!
Kérjük, írja be a címét.
Kérjük, írja le kérését, kérdését, problémáját!
Kérjük, hogy pipálja ki az Adatkezelési Tájékoztató elfogadását!
Adatkezelési Tájékoztató megtekintése

Kérjük adjon meg minden adatot !

Az Elküldöm gomb megnyomásával megkapjuk üzenetét.

Munkatársunk hamarosan válaszol Önnek.

Kérjük, hogy kattintson az üres négyzetre!
Sending

Ügyfélszolgálat, konkrét válaszok azonnal

Kattintással közvetlenül hívható

06 20 333 9226    06 1 788 2301

Üzleti Megbízhatósági Fődíj 2014.

Üzleti megbízhatóság fődíj 2014

Üzleti megbízhatóság fődíj 2014

HVG – Minősített cég 2019

HVG - Ajánlott cég 2019 (https://www.ceginformacio.hu/cr9310051965)

HVG - Ajánlott cég 2019

Ablakszerviz Akadémia Videó

Ablakszerviz Akadémia - Bemutatkozás

Ablakszerviz Akadémia - 1. rész, Bemutatkozás

Kisállatajtók beszerzése partnerünknél:

Wilson-Tradig PetSafe kisállat ajtók

Wilson-Tradig PetSafe kisállat ajtók az Ablakszerviz partnerétől

„Tisztelt A-Z Ablakszerviz Kft! Tisztelt Uram!

Fogadják őszinte gratulációmat és köszönetemet, azért a hozzáállásért, amit Önöktől kaptam.
Teljesen le vagyok nyűgözve.
Ezt a korrektséget más területen működő cégektől sem tapasztaltam, nemhogy az ablakos üzletágban.

Először egy konkurens cégtől kértem árajánlatot.
Azok alapján, amit elmondtak, gyakorlatilag „el kellett volna adnom a házamat”, hogy kifizessem – enyhe túlzással, ezért kerestem mást.
A műszaki felmérésnek köszönhetően minden költséget megspórolhattam, mert kiderült, az ablakok (egy kivételével) tökéletes állapotban vannak.
A munkatársuk, (Dorogi Gábor) profi, udvarias és pontos volt.

Egy biztos, hogy a jó hírüket viszem majd mindenfelé, és ha valaha ablakkal kapcsolatos javításra kerülne sor, akkor gondolkodás nélkül Önöket választom.

Köszönöm Önöknek!

Munkájukhoz jó egészséget és sok sikert kívánok!

Nagy tisztelettel:
K-B Szabolcs”

From: K….-B….. Szabolcs, mailto:………..@…………..
Sent: Friday, January 20, 2017 7:03 PM
To: info@ablakszerviz.hu
Subject: Visszajelzés munkájukkal kapcsolatban

K-B Szabolcs

Budapest, 2017. január 20.

További hasonló, jogi témák: